USA road trip preparation

28 juni 2016 - Genk, België

Het werk komt me de oren uit, dus stilaan tijd voor vakantie.
Griet crost van deliberatie naar C-attest en weer terug. Ikzelf flaneer tussen de woningkredietdossiers en probeer de KBC-verzekeringsstatistieken op niveau te houden. De kinderen vieren al een weekje vakantie in eigen land. En zaterdag is het dan eindelijk zover: we stijgen op in Düsseldorf om via een tussenlanding in Londen naar San José (70 km ten zuiden van San Francisco) te vliegen. Ondanks Brexitperikelen, hebben we geen visum voor GB aangevraagd :-)

Tot gauw.

1. Chris Van Schel:
    Hallo fam. Valee

Ja, 't is er weer niet van gekomen om af te spreken Bart. Mijn dikke fout.
    Voor ons is half augustus gepland. Ik hoop in tussentijd nog eens af te kunnen spreken met elkaar.
    Have fun allemaal!!!
  2. Oma en opa As:
    28 juni 2016
    Nog enkele dagen en je kan de vleugels strekken, dus nog effen geduld.
    Tot donderdag.
    De grijze van As.
  3. Goele:
    28 juni 2016
    Aftellen geblazen!!! Ik weet zeker dat Griet dat na deze (toch wel helse) middag gedaan heeft!
    Leuk om de trip weer te kunnen volgen!
  4. Arlette swinnen:
    28 juni 2016
    Het zal een prachtige reis worden, we zijn nu al benieuwd naar de reisverslagen!!!
  5. Mady bollen:
    Dag Bart en co,
    Wij wensen jullie een hele mooie avontuurlijke reis naar Amerika.
    Fijn dat we mogen meevolgen!
    Geniet met volle teugen!
    mady en albert
  6. Liv:
    28 juni 2016
    En met zo een playlist moet dat zeker lukken! Geniet er met zijn allen van. Ook van de voorbereiding, da's ook al een beetje vakantie.
  7. Laura Derek:
    29 juni 2016
    Zalig :) Ik durfde eerst niet klikken omdat ik dacht dat het een phishing test was :D
  8. Richard:
    30 juni 2016
    hello belgians, have a lot of fun & enjoy your trip!! :-) Richard
  9. Annick:
    3 juli 2016
    How are you Americans? Spannend om jullie weer te lezen! Ik zal jullie verhaal volgen in een ander werelddeel,enjoy and stay safe xxx