Laatste dag Phuket

21 augustus 2010 - Phuket, Thailand

Dag lieve mensen allemaal

Dit zou onze laatste zwemdag worden. Jammer, de regen valt sinds een uur of half 12 met bakken uit de lucht. Als jullie dachten dat in Belgie alle regenrecords gebroken worden, kom dan hier eens kijken :-) Ach, we hebben drie mooie weken gehad, dus we maken ons niet te druk. Het is nog wel warm, dus dat is dan wel nog een voordeel.

We hebben hier vele uren op het strand en aan het zwembad doorgebracht. Veel meer valt er hier niet te beleven en we vinden het wel goed zo.

Het begint te kriebelen om terug naar huis te komen. Ook bij Julie. Toen ik vanmorgen vroeg waarom ze zo stil was, zei ze dat ze terug naar huis wou. Ze mist Eva! En wie nog? Iedereen... Ze moet niet wanhopen want morgen vertrekken we hier na het ontbijt (een uur of 10-11 dus) richting luchthaven. We vliegen naar Bangkok. Daar hebben we nog een gezellige avond en een stuk van de maandag te spenderen. Maandag vliegen we om half 6 richting Dubai. We overnachten daar nog en dinsdag om kwart over 1 landen we in Frankfurt. We laten het jullie weten als we in de Kruidenlaan aankomen.
Veel tijd om te wennen aan ons Belgie krijgt Bart niet, want de volgende ochtend (woensdag) zit nonkel KBC hem op te wachten. En niet om verslag uit te brengen van wat we allemaal meemaakten, hehe.

Dit was het dan. Ik heb een aantal mensen beloofd de zon in mijn valies te proppen, maar zoals jullie hier konden lezen is dat redelijk onmogelijk. En op een portie extra regen zitten jullie vast niet te wachten!

Tot zeer binnenkort,
de lustige leizigers (flauw, I know)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Therese en Jef:
    21 augustus 2010
    Goede morgen middag of avond zonnekloppers,
    fijn dat jullie nog terug naar huis willen dat bevestigt nogmaals het spreekwoord "Oost west thuis best" ook aan deze droomreis komt gauw een einde.
    Thuis alles in de chacoche, we hebben gisteren 20/08 een kleine proefrit met de fiets gedaan en het is gelukt maar deze morgen hadden we beide spierpijn door bijna 2 maanden niet te fietsen.
    Vanaf nu weer dagelijks trainen om die stijve knoken en spieren wat te verbeteren.
    Geniet nog maar wat van de resterende periode en tot zeer binnenkort.
    Kusje van Oma en mij.
  2. Rik Umans:
    Griet,

wat denk je nu na drie weken van Thailand van de uitspraak van de grote filosoof Claude Lévi-Strauss ( geen jeansbroek ) dat "de wijze niet op reis gaat "" ....

behouden thuiskomt !!!!

See you at work.

groetjes aan iedereen,

Rik.
  3. Richard:
    21 augustus 2010
    ....alles heeft 'n einde!
    óók de fijnste vakantie. ;-)
    tot binnenkort,

richard
  4. Ellen:
    23 augustus 2010
    Dag Griet en co

Jaja, aan alles komt een eind, maar je komt wel thuis met mooie herinneringen en een reis die nog een tijdje zal nazinderen.
    Goh ... de wijze gaat niet op reis Rik, dan ben ik superdom. ;-) Hm ... of zoals een Noors spreekwoord het zegt: Als je niet reist, ken je de waarde van de mensen niet.

Tot gauw!

Ellen