Weer thuis

25 augustus 2010 - Frankfurt Am Main, Flughafen, Duitsland

Wat deden we die laatste 2 daagjes buiten onderweg zijn? We hebben in Bangkok weer overdreven lekker gegeten, een soort van laatste Thais avondmaal. Maandag op zoek naar een pet voor Emiel, het leek de processie van Echternach - het is niet gauw goed voor meneer. Dan nog vlug een minder traditionele lunch in het hotel en op het gemak naar de luchthaven.
Er was een probleem bij de check-in. Bart zijn ticket was niet meer geldig. Hij zou de vlucht Bangkok-Dubai al gevlogen hebben. Gelukkig begreep de Thaise van dienst meteen dat dat een beetje onmogelijk was. Maar omdat alles geboekt was bij Emirates, kon Thia Airways er niks aan veranderen. Ze stuurde ons naar de Emirates desk. Die was onbemand. Gelukkig dook er na een kwartier of wat toch iemand op. Na 25 minuten heen en weer bellen bleek dat iemand zich de vorige vlucht had vergist. Die had niet alleen Dubai-Bangkok, maar meteen ook de terugvlucht op 'used' gezet. De vriendelijke beller stuurde een bericht naar Thai Airways. Of ik over een half uur kon terugkomen om te checken of het in orde was. Ja natuurlijk, want we willen met 4 naar huis. Julie liet meteen haar grote hart zien "Als papa niet naar huis kan, dan blijf ik bij hem!" Na dat halve uur bleek alles ok en konden we terug naar de check-in van Thai Airways. Daar raakten ze er niet uit wijs. Zij bellen naar Emirates. Om een lang verhaal kort te maken: we mochten er uiteindelijk alle 4 op. Het had zo lang geduurd dat we nog net op tijd aan de gate waren. Het vliegtuig was vrij leeg. Wij hadden met ons vier, zes stoelen.
In Dubai hebben we overnacht (er zaten 12 uren tussen de 2 vluchten) en dinsdagmorgen terug naar Frankfurt. De auto in en naar België.

We zijn dus weer thuis. Het lijkt of het nooit anders is geweest. Ik liep vandaag weer door de Delhaize, kookte en waste weer af. Alsof het nooit anders is geweest. Maar we praten nog na over wat we mochten zien en meemaken. Emiel zij "Thailand zit voor altijd in mijn hart." Zo is het. We hebben als gezin een prachtig avontuur beleefd. Hopelijk zullen er nog veel volgen !!

Bedankt voor de reacties, jullie zijn misschien niet echt meegeweest, maar dan toch virtueel.
Veel liefs,
Bart, Griet, Emiel en Julie x

1. Bart:
    25 augustus 2010
    EMIEL ZEI uiteraard !!!
  2. Koert:
    25 augustus 2010
    Good to have you back; nu op naar India euh
    ik bedoel terug aan het werk :-)
  3. Liv:
    26 augustus 2010
    Welcome back. Nu kunnen de foto's bekeken worden, de recepten gemaakt worden, de herinneringen gedeeld worden...tot aan de volgende reis. :)
  4. Nadia:
    27 augustus 2010
    Het was heel erg leuk om jullie zo te kunnen volgen. Geniet nog van de laatste daagjes vakantie!